Are you gonna stay the night

 
Det är helg för vissa, ofc, men jag får invänta nästa helg, som kommer bli guld! Ska om en halvtimma cykla bort till coop. Jobb står på schemat denna helgen ock det känns braaa! Är inte sugen på så mycket annat just nu ;) haha vilket skämt!
 
Beställde hem denna tapeten imorse, så jag hoppas att den kommer så snart som möjligt :) WOW!
 
 
tapeter-tropica-96314
 
 
 
Ock min shoppingdag i onsdags med Therese ock mamma gjorde mig lite förvaring rikare :) Så hela min gårdag gick åt att bygga möbler, koppla ihop en taklampa, sätta upp en spegel ock en klocka, sedan ägnade jag mycket spring till återvinningsstationen med massa papp ock plast.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0