Story of my life

 
 
Okeeey! Det är ledig helg för min del, dags att njuta!
 
Ringde igår för att boka tid för att göra en hälsokontroll för att vara säker på att jag inte har diabetes, men det behövde jag tydligen inte göra, så jag gick bort för att prata med dem personligen, men nepp, det hade bara varit onödigt... OKEY!? Det är så man vet att man är frisk eller :O sjukt sätt! Får göra samma visa nästa vecka! Fattar inte grejjen, det är jag som lägger den där hundringen för min egen skull, så varför får man då inte, om man nu vill, gå in ock ta ett blodprov !? Hur svårt kan det vara!! Ock om man dessutom har yrsel, skakningar, kallsvettningar, ofta törstig ock dessutom högt blodtryck... Känns som att någonting är på tok! Aja, det gäller att lägga energin på rätt saker, men jag blir lite lack ändåååå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0