I don't wanna be another wave in the ocean

 
 
Gokväll:) Idag har jag haft en riktig slappardag. Har en dålig känsla om att jag också snart ska bli liggandes sjuk, så idag har jag bara tagit igen mig själv, ock tagit igen alla missade program från att jag jobbat! Bland annat "fotbollsgalan" ock "halv åtta hos mig" som gick i måndags. Det extra roliga med halv åtta hos mig denna veckan är att vår gamla töreboda-bo viktor wallskog är med :)
Nu ska jag även se avsnittet från i måndags av ensam mamma söker, sedan kör vi halv åtta hos mig ikväll ock därefter bonde söker fru. Det bästa med vintern är nog alla bra tv-program som går, en kan njuta av soffläget på ett helt annat sätt :)
 
 
Eftersom min hals är svullen, ock full med blåsor, hur mysigt det nu låter, så har jag sjukt svårt att äta, eller det går o äta, men det smärtar. Så därför gjorde jag iordning värsta lyx-middagen så att jag "vill" plåga min hals att svälja. Fläskfile med färska örter, klyftpotatis ock en smarrig fräsh sås på cream fraiche med lite tillsatser. När inspirationen är som bäst! MAT ÄR LIVET!
 

Min helg var bättre än perfekt! Hade vinkväll med mathilda i fredags, vi åt tacos med fredde ock danne, sedan åkte det fram pepparkakor med ädelost, ock oj så gott det var! I lördags hade jag, Martina ock Mathilda hemmafest hos mig. En sjukt trevlig kväll med bugg o allt där imellan. Tequila, minttu, kaffehalvor, grogg o vin ock kvällen läggs till på bra stunder i livet!
 
 
En fin bild på Martina från i lördags, i väntan på Mathilda :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0