D.A-R

 
 
Den 13e november släpper Daniel Adams-Ray sitt nya album, "Innan vi suddas ut". Idag på nyhetsmorgon hörde jag ett av de tio spåren. Nämligen där regnbågen tar slut, som var riktigt bra, ock nu kan man ju inte annat än längta tills hela albumet släpps om 11 dagar :)
 
Jobb ikväll ock sedan imorgon bitti :) what a weekend!
 
Nu ska jag se reprisen av idol som börjar halv tolv, eftersom jag jobbade ock missade det igår. Så 6 stycken kokta ägg ligger framför mig, dagens frukost med andra ord. Annars har jag precis hjälpt Göran att sätta upp diamanterna i den nya lampan ute i hallen, en riktigt fin liten lampa med lite skimmer. Nog om allt :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0