all we have is this moment

 
 
God eftermiddag :) Ska strax kila bort till coop ock göra näst sista kvällen innan jag får vara lite ledig över helgen :) Har ätit massa idag, ock fortsätter nu .. Idag har jag organiserat i mina köksluckor, som har ett kaos, med desto mindre som fortfarande består... Men nu är det en klar förbättring :) Hade inte så mycket att säga, utan väntar bara på att dra iväg o jobba... Dricker te ock mumsar på mammas goda saffransbullar, som hon har bakat tills fredag :) Då fyller mamma 45 unga år, o det ska firas :)
 
2 bilder från nu :) O jag ser ut som ett riktigt monster, lampan faller även ovanifrån... ÄNNU VÄRRE! Är det mjölkmustasch på första bilden troo !? ;O
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0