Weekend

 
 
Har inte kommit ut på knappt något den senaste veckan, nätet har full mottagning, men ändå står det problem med att ansluta till servern, ock då blir jag så jäääävla arg bara ! Har kämpat med att se ett avsnitt av PH hela veckan nu, men det verkar inte bättre än att missa det sista på det, för nu har jag sett början allt för många gånger...
 
Hur som helst, minns inte när jag skrev sist eller vad, men tror inte ni fått min helg än !?
 
I fredags hade vi filmkväll här hemma hos mig, vi såg safe haven, som visade sig vara en galet bra film, som hade det mesta, spänning, romantik, sorg ock komedi i samma rulle :) Vad mer kan man begära liksom! Marie o hanna bjöd på jordgubbar, melon, popcorn ock 400 gram Marabou choklad. Väldigt fin kväll! Martina var ju också här såklart! :)
 
I lördags var jag trött som tusan när jag vaknade, men om man bara sätter sig upp ordentligt i soffan istället för att halvligga ock får på en fet låt, så är man ganska taggad för fest därefter. Så vi mötte upp hos Mathilda vid fem innan vi drog till linus ock shottade en massa där innan vi därefter tog oss mot ellen för en fin grillkväll i solnedgången! Våra korvar blev dock brända av killarna, så någon korv i bröd blev det inte, men vad gör väl det om hundra år, även om jag den dagen bara hade ätit en liten låda after eight som både frukost, lunch ock middag... Hungern satt där så att säga, men alkoholen fick mätta! Drog vid 23.00 ock mötte upp J ock var hemma här o drack en drink ock shottade vidare på tequilan som även den tog slut under kväll... Sedan fick han dra sig efter några timmar ock jag satt uppe ock gjorde allt o inget. Vid två kom martina ock therese hit ock somnade ganska så fort i soffan (förstår dem) men jag kunde inte sova, så fick ett ryck ock drog vidare till S vid typ 03.00 ock gick väl i säng vid 06.00 nångång. Klockan ringde 09.00 för att vakna upp ock ställa till med kalas för mig till klockan elva o frammåt.... Så trött var jag! Men söndagens timmar sprang iväg, sov inget extra den dagen, utan tog igen det igår istället! Sedan vid halv fem pös till coop för en kväll med jennifer på jobbet :) ANDAS känner jag lite nu...
 
Nu är jag ännu tröttare, eftersom jag jobbade igårkväll ock börjar morgon nu, men pigg på o jobba, det är jag ändå! Nu måste jag käka lite frukost :) Så får ni ha en fin dag, medans min dag spenderas på coop till klockan 18.15 ikväll :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0