neon lights

 
 
Utbildningen gick hur bra som helst, fick det mesta rätt faktiskt, o folk kallar mig korkad, vad är det för skitsnack ;) Så jävla sjukt är det att jag jobbade igårkväll ock kom inte i säng förrän efter tolvslaget, ock vaknade störtpigg klockan fem imorse :) Så satt en timma framför datan o lyssnade på musik ock sedan vid halv sju traskade jag bort ock gjorde utbildningen på coop :) Därefter blev det en tur till bolaget ock man kan säga att helgen har blivit räddad ock kylen har blivit full !
 
Nu är det storstädning på g tror jag, har skjutit på det varje dag ock bara gått o plockat lite granna :p Men nu ska allting ordnas ! :)
 
 
 
jag älskar min nya jacka !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0