JAG ÄLSKAR MIN MUSIK!

 
 
 
 
 
Är så galet taggad på morgondagen :) Har varvat denna låten nu, ock den ger mig bara positiva vibbar. Det kommer bli en riktigt fin kväll, ock det som visade sig som regn tidigare i veckan är nu bara vita moln som kommer pulsera på himlen, så olstorp imorn kommer bli perfekt! Det är många som ska ut ock det gör känslan ännu bättre! Hoppas även att vädret är så pass att man kan förtära lite trädgårdshäng ändåå, innan vi pyser, men såklart så kommer jag även traska in den sista timmen så musiken kan få flöda på högre volymer för en liten stund :) Jag är ju som sagt crazy in Music!
 
Ikväll har jag haft grillmys i trädgården i trevligt sällskap :) Druckit vin ock öl ock bara njutit i solnedgången :) Perfekt fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0