as long as you are with me here tonight

 
 
Alltså galet bra utgång i lördags! Vi började hemma hos mig med trädgårdshäng, som kommer bli standard här, satt o bolma o hade kul, musiken flöda ock timmarna rullade på. Sedan när solen började sin nergång traskade vi in ock flödade ännu mera musik på hög volym, dansade ock hade kul. Sedan så kom marie hit ock vi tog oss snart till olstorp ock hade jävligt kul även där. Fan vad folk man känner när man går ut, haha galet! Hur som helst, tror minst sagt att vi dansade hela kvällen, ock sedan när vakterna tyckte att vi skulle lämna olstorp för denna helgen, så planerades det efterfest, ock så det blev hemma hos mig, (jag är inte den skyldige haha) ...
 
Vaknade på söndagen av solens strålar genom fönstret ock jag drog igång grillen med en gång, ock satt ute i det fina vädret. När jag ätit mig mätt på både det ena ock det andra så fick jag bara nog av blåsten ock intog, som varje söndag, en riktigt skön plats i soffan resterande timmar.. Paradise hotel är ju så himla beroende-framkallande...
 
 
Idag drar min bror till Stockholm ock Beyoncé, hur avundsjuk jag än är, så förtjänar han att ha jävligt kul, han är fan aldrig ledig alltså, working class hero lite där! Ock vad gör jag idag på min lediga dag, joo jag har städat klart, duschat, ock ska fixa ordning mig nu. Får förhoppningsvis besök ikväll! :) booyaaah ock det var den dagen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0