4 MAJ

 
 
 
#strike #a #pose
 
Helt sjukt att det redan har gått halva året snart... Ock om åtta veckor tar jag semester, känslan är ganska så skön ändå!
 
Har man en spegel som förminskar, rätt morgon ock rätt ljus, så ser det ut som man är liiiiiiiiiiiite smalare... Men det är bara en av alla synvillor ock framförallt drömmar jag har... haha
 
Nu ska jag förbereda en rejäl frukost ock därefter så finns inte så mycket på agendan. Eftersom att jag är inne på min jobbarhelg, så ska ta vara på min lediga tid nu innan jag börjar i eftermiddag :)
 
Igår låg det även ett paket i brevlådan, ock det innehöll min gööööörfina kjol som jag beställde i veckan :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0