this is my life

 
 
Extremt dålig bild, jag vet! Men tre tröjjor från gårdagens shoppingtur i Skövde med Marie :) Fyra ringar ock lite smink inhandlades även. Ska slänga upp en "bra" bild på ringarna på insta, så det kanske kommer så småningom även här, who knows!?
 
 
Älskar mitt nya skärp ock min nya scarf :D Galet jävla fett snyggt !
 
 
Gårdagens skövdetripp, blev inte alls som planerat vilket slickade rööööv, men det betyder inte att den inte blev bra, okeey! :) Ock såklart, så blev det lite shopping som ni ser ovan, för att stilla mina aggressioner ... ;)
 
Handlade massa massa mat också, så nu är frysen proppfull, vilket jag gillar :)
 
 
Idag då, vaknade alldeles för tidigt, sådär halv sex för att vara exakt, ock joo jag gick praktiskt taget upp ock städade med en gång :) Så när klockan var elva ock det var dags för kalas för min lilla kusin, Vilmer, så kändes det så himla gött att man ändå hunnit en hel del innan. Men sen väl hemma så fortsatte energin att pulsera ut ock jag slet ner några av mina köksluckor ock slipade dem ock målade de även vita :) Har dock väldigt mycket kvar, så får se hur mycket jag hinner aka orkar imorn.... Det flödar rödtjut här nämligen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0