14 MARS

 
 
Tjaaaaaaaa-la-la-la-la-la #LEDIGHELG
 
 
Gaaah hoooo aaaa miiiiiiii öööööööh.... Det jag vill komma till är o andra sidan att jag är ledig nu ända tills måndag kväll. Ååååh vad skönt. Har dessutom klarat hela veckan nu utan godis, vilket är rekord! Imorn ska jag unna mig en massa gott är det tänkt :D Ock om så bara min syster blir friskt, så hon även kan joina oss på lördag, då det blir rajtan-tajtan ock våra vanliga galenskaper :)
 
Ser verkligen fram emot denna helgen! Imorn blir det först en tur till Skövde ock hoppas på så vis att turen är med mig, för en gång skull ... Om inte så är i alla fall tjejerna det... Sedan blir det hem ock kanske chilla lite ock sedan mötas upp igen för en kväll på O'learys med bowling ock annat smått o gått som vin bland annat :)
Men nu ligger inget annat på listan än sängen..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0