när du skriker ut mitt namn

 
 
Superdag ändåå! Började morgonen med en rada paradise hotel-avsnitt sedan var det dags att färga håret :) Känns alltid lika bra efter! Därefter kom postbilen med tre paket till mig, innehållande ett skärmskydd med spegeleffekt, ett silver-glittrigt skal ock en mobilskydds-läder-plånbok med kortfack, perfekt för helgerna ! Skulle även blivit ett flipcase, men de var tyvärr slut, men jag hinner ju inte använda tre samtidigt, så dessa två skal blir perfekta för mig :)
 
 
Ock nu fick jag just ett galet bra besked av mathilda, denna känslan har varit så efterlängtad, äntligen!!! ♥
Kommer somna galet braa inatt =)
 
 Åååh denna låten... Har gått o sjungit på denna hela kvällen på jobbet, så himla sköööön!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0