live your life

 
 
 
 
Semesterns första vecka har passerat ock att den avlutas med en sjukdom på g känns inte så friskt! Mådde riktigt dåligt efter midnatt, ock känner hur kroppen värker. Skulle behöva någon som tog hand om mig nu, det är en sak som är säker! Men jag går på piller ock hoppas innerligt att jag vinner denna kampen. Ikväll skulle jag ock Therese dratt ut, men hon ska jobba ock jag sitter här ensam utan något att göra, det känns fan inte roligt.
 
Hur som, ska lägga allt fokus på att bli frisk nu, så jag har laddat upp tv-rums bordet med Alvedon, ibumetin, bisolvon, ibuprofen, vick, tigerbalsam, kaffe ock vatten. Så om ett par timmar så har nog värken i kroppen gått över varjefall...Så hoppas jag på alkoholförtäring ikväll ock ett himla röjj, bara jag hittar någon som är ledig. Ska kolla över det senare, måste vila nu!
#partysugen tjej alla helger, that's it!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0