Hey Hey Hey

 
 
Är nästan botad ock hoppas vakna upp till solsken ock ett sprudlande humör imorn :) Idag har jag inte gjort många knop, men insåg att det var söndag ock kände inga måsten. Så det har varit mys denna afton med massa cider i solnedgången. Riktigt fin kväll blev det!
 
 
 
 
Imornkväll ska jag ock tjejerna spela äventyrsgolf i Töreboda, sedan blir det glassmys i hamnen är det tänkt. Hoppas vädret är med oss, så kanske man kan knäppa några cider därefter, kanske lite beachvolleyboll också om vi hittar några fler som nappar. Känner på mig att det kommer bli en fin måndag ock om solen skiner på dagen också så kikar nog min syster ut hit lite tidigare för lite solhäng :) Nu ska jag natta mig själv för lite skönhetssömn som det kallas :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0