BAAAAAAM

 
 
 
Alltså booooyaaah, vilken underbart bra dag det var i torsdags :) Det började med ett kort pass på coop mellan 10-15, sedan stressade jag hem i vanlig ordning ock började tänka party! Fixade ordning mig ock satte feeling på kvällen med hög musik, ock vid sex så kom min fina vän, Martina ♥ hit ! Hon hade gjort sin sista dag på första terminen, ock det skulle ju såklart firas :) Så vi hängde ute i trädgården, drack vin, spelade spel, pratade ock lyssnade på musik ock hade allmänt jävla kul! Sedan den sista timmen traskade vi in, höjde musiken ännu mer ock dansade loss som tusan :) Sedan tog vi tåget till Skövde ock Bogrens :) Stötte även på christopher ock mark ock deras kompisar ock hängde med dem hela kvällen :) Ock på torsdagar så går det ju inga bussar hem på natten, så vi fick tigga plats hon crille, som väntade sig martina ock mig, men fick även christopher ock mark på köpet, haha :) Trängde ihop oss i crilles soffa, för att få sova några timmar ock tog sedan bussen vid 7.50 hem till Töreboda :) Sjukt snällt att vi fick sova där!
 
Bussen var i Töreboda vid nio ock jag bokstavligt talat sprang hem ock bytte byxor ock mötte sedan upp Mathilda på hembageriet för frukost ock sedan traskade vi mot kanalen ock satte oss på en bänk ock pratade, riktigt mysigt i solen :) Kom hem, lagade mat ock drog sedan ock jobbade igårkväll mellan 15-22.15. Idag är jag trött, eftersom att vi inte sov många timmar mellan torsdag ock fredagen, men jag tar hellre nöjje med favoriterna än sömn med mig själv :) that's it!
 
 
Äntligen lördag säger jag åt er andra idag då, jag är inne på jobbarhelgen ock det flyter på, har ingen ångest eller nånting för att jobba denna helgen, då jag hade jävligt kul förra helgen ock även denna veckan med torsdagsutgång ock fina vänner :) Så nu betar jag av den ock ser fram emot nästa helg istället :) mums!
 
 
Bjuder som vanligt på min insta-pic med en bild från i torsdags prydande av Malin, Sanna, Mark ock Martina :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0