Tiden är braa!

 
 
Den senaste tiden har varit riktigt braa :) Vet inte var jag slutade ock vart jag ska börja men i fredags så var det hemmafest här hemma med marie, hanna ock grabbarna :) Började ute i solen med grillning ock musik ock senare när alla frös utom jag så fick jag ge med mig ock vi fortsatte inomhus med kaffehalvor ock shottar ock en hel del djupa samtal lite här o var i lägenheten i ock utanför. Men kul vare, riktigt kul!
 
 
 
I lördags så vare Girls night out liksom. Jag, Therese, Martina, Hanna, Sara ock Linda började här hemma i trädgården i den hottade solen. Vi åt korvbröd med rostad lök ock ketchup, ock denna kväll pulserade musiken högre ock det var mer sång (läs skrik) än prat :) Sedan tog vi tåget till Skövde ock mötte upp Marie för utgång. Blev kvar i Skövde ock på söndagen när vi alla vaknade så vare varmt, galet varmt, speciellt för mig som vaknade med en gassande sol i ansiktet ;) Sedan så gjorde vi inte många knop innan vi drog till pizzerian ock käkade ock sedan tog bussen hem :)
 
 
 
I måndags så vare fotbollsgolf i säckestad med Therese, Marie, Madde ock Björn. Hade inga planer på att vinna men gjordet ändå, kanske var det därför.. :) Men kul var det, riktigt kul!
 
 
 
I tisdags så låg jag o mamma ute på en filt i solen ock när klockan närmade sig eftermiddag så gick jag in ock duschade ock fixade mig lite ock sedan drog jag, Marie, Hanna ock mötte upp Therese i stan för minigolf i bäcken. Alla ord som har med golf att göra verkar vara min grej denna sommaren ock det är ovanligt. Vi ska ta en runda på golfbanan där man skriker foooouuuur ock där man kan få hole-in-one någon dag, för att säkerställa mina kunskaper ;) Hur som, efter att minigolfen var avklarad så drog vi till hamnen ock köpte oss varsin grillad, fylld ciabatta ock var sin glass som efterrätt, innan vi avlsutade kvällen ock åkte hemmåt.
 
 
Bjuder på den sista svullna bilden..

 
Nu lider detta inlägg mot sitt slut, för igår gjorde jag ingenting. Men däremot idag så ska vi till Ekudden ikväll ock ha vårat årliga grillmys på berget, that's Life! Denna veckan är super ock att helgen även den kommer leverera känns fantastiskt! Nu ska jag käka frukost ock packa lite smått inför helgen :)
 
 
Lånade min systers bilder, för hon är så jävla grym på att sköta fotandet, i jämförelse med mig som är kassss påt' .. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0