enjoying life

 
 
Hade en riktigt fin måndag denna veckan! Therese kom ut hit på dagen ock vi låg ute ock tog vara på den sol som kom fram mellan molnen till o från. Låg ock pratade om alla senaste helger vi haft tillsammans, ock försöker klistra ihop allting! Bra går det. Sedan kom mamma in med lite rosé-vin ock vi fortsatte sedan med några cider innan vi tog oss till äventyrsgolfen ock mötte upp tjejerna :) Ock det gav mig faktiskt både fokus ock tur ock jag måste bara skryta med att jag vann, för det händer så sällan som jag tar hem vinsten, haha:) Det tog oss tre timmar att ta oss igenom banorna, så ni inser att det fanns en hel del att snacka om, kul tycker jag:)
Sedan traskade jag ock therese hem ock käkade pizza ock fortsatte vårat ciderintag. Vi har hittat en riktigt god cider, som vi har fått av pappa :) En av de godaste faktiskt - Rekorderlig Mango-Raspberry (y) tips!
 
Igår låg vi bokstavligt talat i soffan hela dagen ock gick igenom en säsong av paradise hotel, käkade tacos ock bara gjorde ingenting innan hon åkte hemåt strax innan åtta!
 
 
Foto: Har haft en såå rolig kväll med fina vänner! Massa skratt o så lite planering för att försöka få med allt skoj vi vill hinna med i sommar :)
 
Nu har jag precis varit på spelbutiken ock hämtat ut ett paket :) Men inväntar ett ännu bättre paket som kommer antingen idag eller imorgon :) Överlycklig tjej! Dessutom kommer mitt SIM-kort till samsungen också idag eller imorgon! Så att denna veckan gör mig glad ger bara chansen till att helgen kommer bli ännu bättre! Den ser riktigt lovande ut redan nu!
 
Ock att vi äntligen bokat våran weekend-tripp nästa helg känns ju fan minst lika braaa! Nu börjar semestern likna något minsann :)
 
Serious girl talking
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0