6 nya parfymer - FAVORITERNA!

 
 
Jag är en sådan tydlig typ som köper det jag vill ha. Älskar att unna mig själv saker som jag verkligen brinner för, det är fina känslor för mig! Så igår klickade jag hem 6 nya parfymer. Har alla sedan tidigare ock många av dem har tagit slut, ock när det är favoriter så kan jag bara inte låta bli. Kan ju inte gå runt o lukta blää. Dessutom så hittade jag den parfymen som var en av mina första som jag verkligen var rädd om för att den luktade så himla perfekt för mig. Men den har varit slut i säkert 3 år ock jag har letat som en tok, både inrikes ock utrikes, men den har inte funnits... Men igår hittade jag den, efter alla dessa år av längtan. Nu pryder den min parfymsamling igen ock jag kände mig som världens lyckligaste när jag hämtade paketet idag :)
 
En doft av kärlek !
 
Sedan blev det även ett hårskydd som luktar som godis, som jag också haft tidigare. Köper det enbart för doften. Godis ock jag = perfect match. Man älskar ju sitt hår varjefall när man har i den produkten.. Ock nu ska jag avsluta detta inlägg. Men glad är jag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0