Where have I been

 
 
Äntligen har jag nått min lediga helg :) Känns galet braaaa! Var nyss en sväng på coop ock inhandlade 2 stycken marabou 200 gram så jag har tills ikväll :)
 
Annars så har jag städat idag, ock bara ylat till en massa musik :) Såg att det var några dagar sedan som jag uppdaterade, men jag har jobbat ock jobbat lite till. I onsdags blev det en tur till storstaden skövde innan jag började jobba klockan 17. Jag spenderade en hel del pengar som ni kanske förstår enligt påsarna nedan ...Men bara på nödvändiga saker, ock kanske en o annan onödig sak men ack så fin ändåååå.. Tog även en sväng till Rådhuset ock hälsade på min bror på hans nya jobb, så vi tog en fika där också. Vem tackar nej till kladdkaka ock chokladbollar när man ändå har svängen förbi !!?
 
 
 
 
Det blev varjefall en mikro, en brödrost ock två stycken fönsterlampor :)
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det en massa matvaror, så nu är skåpen fyllda med alla möjliga tillbehör :) Så nu ska jag nog klara mig ett tag på den fronten.. Längtar nu bara till onsdag då det blir en tur till IKEA för att bland annat köpa en stekpanna, så jag kan börja laga mat... ;) Lever just nu på stinas kyckling, mackor ock smoothie ock en hel del godis ock chips... Men snart ska jag försöka göra en ändring i min hälsa :) Såklart, ni som känner mig, så blev det lite nytt till garderoben också, men det kommer i nästa inlägg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0