when the sun goes up

 
 
Tjaaaa!:) Började skriva detta inlägg imorse, men efter en rad fick jag... Hmm jag kan kalla det för blackout ock jag hade tamigtusan inget att skriva om. Sådana dära blackouter smyger på mig dagligen, men jag brukar stoppa dem i bakfickan, just so you know! Så nu kommer allt ock inget..!

Jag har bara tagit det lugnt idag, eftersom att det blir jobb imornkväll, så vill jag kunna vara så frisk som möjligt, ock det känns gaaaaalet bra, för nu har febern släppt, men min hals, den är inte att leka med.... Men idag har jag varjefall fått i mig lite mer mat än tidigare i veckan. (På ett plågande sätt vill säga men ...) Så ikväll blev det Kina-mat tillsammans med mamma ock göran framför en film :) Avslutade med en popcorn-påse till en andra film som precis tog slut! Fan vad gott det är med mat :) Nu har jag traskat ner till mig ock sitter här ock funderar på hur jag ska lägga upp inredningen i mitt matsalsrum.... Varför kunde de inte satt fönstret i mitten i rummet för ... ? Det hade varit så mycket enklare då! Men en uppförsbacke här ock där får väl inte världen att gå under för de :) Det blir nog bra det rummet också så småningom :) jag menar jag är ju inte ryggradslös ock hjärn-fri...!
 
Hur.Som.Helst. Min otroligt snälla mamma har hjälpt mig att färga håret idag, så nu slipper jag tänka på det de närmsta månaderna :) Blir nog lagom att lägga i färg tills mitt födelsedagsfirande :) 20 april, lägg det på minnet ;)
 
Med detta sagt tänkte jag bara önska Sara ock Jennifer en fantastisk resa för de kommande månaderna. Nu är det jag som går dagarna in ock ut ock bara avgudar det ni upplever, leeeeeeeev & njuuuuuuut! :D Gör det värt alla pengarna ni spenderar ;) hehe
 
Ska försöka dra näven ur brödrosten ock sätta en typ av punkt här på dessa rader eller ett avslut vore ännu bättre. Har en dille på att skaffa en liten söt katt nu så sjukt mycket, så om någon får kattungar... :)
 
 
Sist men inte minst, råkade lägga en beställning..... Ock så är de ju så jäävla feta också!! #happyanyway
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0