saturday night

 
 
 
 
Unnade mig en B&J idag efter jobbet. Smakade så bra som den skulle :) Hävde i mig hela på tio minuter max, såååå gotttt!
 
Annars då, joo fan vad skönt att det enbart är en jobbardag kvar denna helgen, ska börja en timma tidigare imorn med :) Vem tackar nej till extra-timmar om man ändå ska jobba liksom :) Skulle ju även inte uppdatera denna helgen, men här kommer lite ändåå :) Hämtade ut ett litet paket innan jobbet, ock det innehöll lite smått ock gott :) Bland annat denna underbart fina toppen, som redan sätter toppen i min garderob just nu! Kommer användas flitigt av mig minsann :) Speciellt till sommaren när man har fått lite färg också :) visar er resten nästa gång jag har tid, så får ni se min dröm sålänge :) mitt nya hjärta!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0