positiv energi

 
 
 
Hej på er :) Mår så himla bra just nu :) Eller nja, jag har fortfarande feber, men den har gått ned en grad så nu ligger den på 39, men halsen gör så galet ont, men även den är bättre från igår, då jag inte ens kunde prata! Grät av smärta....
 
Men nu mår jag bra, för att igårkväll lärde jag mig inställningen på surround-ljudet, vilket innebär att det är riktigt fin ljudkvalitét i min lägenhet just nu :) Sedan gjorde Martina denna morgonen ännu bättre genom att komma förbi med en godjul- kryapådig- aka inflyttningspresent :)! Så galet bra är hon! ♥
Hon känner mig så galet braaaaaa!
 
 
 
 
 
 
Har även denna morgon städat av i tv-rummet, så nu känns det riktigt skönt att veta att det rummet snart är klart :) Taklampan saknas men har inte 5000 kronor löst i fickan så får invänta någon kommande lön, antagligen februari's eftersom jag redan lagt upp hur jag ska spendera min januari-lön som kommer den 15:e!
Nu ska jag njuta av min vardagliga morgonsmoothie! :)
 
 
Länkar låten som även min syster gjorde, för den är så gaaaalet braaaa!
 
 
 
 
 
Stay tuned.... I nästa inlägg kommer en tjuvtitt på mitt tv-rum :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0