power that let's us be

 
 
Tjaaaa! I tisdags när jag kom hem från jobbet, halv sju cirkus, så väntade Therese på våningen över, precis som planerat. Så när jag kom hem, så traskade vi ner till mig, ock det var jag som skulle ta tag i helgens bravader, som stod kvar hela söndagen ock även måndagen, så det var dags. Så jag diskade ock hon tittade på, Jag dammsög ock hon tittade på ... haha! Så hon blev kvar här över natten.
 
Igår var det full rulle hela dagen från halv sju på morgonen för min del. Bestämde även i tisdags att Pappa, Helen ock mina syskon skulle få komma hit på middag på onsdagen, så det var så min onsdag blev upplagd. Roligt att pappa ock Helen äntligen fick se min lägenhet i samma veva. Jag bjöd på middag & efterrätt, vilket vad jag tyckte satt som smäck... Jaa, det blev en väldigt trevlig kväll med andra ord :) Sedan åkte de hem vid tio någongång men Therese ock Fredrik stannade lite längre igårkväll ock tjabblade, innan även de pyste iväg, sen blev det tomt här i lägenheten, så det fick bli ett glas rött att avsluta min onsdag framför en film, japp så blev det :)
 
 
Tog en lång, en riktigt lång sovmorgon idag :) Behövde inte stressa upp eftersom att jag är ledig hela dagen, ock det är städat, så jag har faktiskt ingenting att göra, all disk från igår tog jag tag i det första jag gjorde imorse, ock nu har jag precis betalt alla räkningar :)
 
Ock där kom ett sms med att jag har ett paket att hämta ut :) see you.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0