ock här rullar sommaren 2012 förbi, "du måste flytta på dig"

 
 
Kan väl lika gärna fortsätta... Skulle igentligen varit ledig imorgon ock här sitter jag ock skriver igår.. Jag är aldrig ledig en tisdag... haha brainfucked
 
Kvällen skulle flödat i vin tillsammans med Mathilda, men då jag behöver ett typ av cashflow, så ska jag jobba extra imorn mellan 7-18, så vi får helt enkelt byta ut partykvällen mot middag istället! Ock spara alkoholen tills nästa gång! Insåg att jag kunde lagt om de senaste 50 orden till en helt annan ock kanske mer förståelig mening, men just nu så är det inte på min to-do-lista ock jag tror ni fattar ändå :)
 
Ska dricka kaffe nu ock skiva upp lite mango ock kiwi ock lägga upp på ett fat, ock därefter ska jag göra min hederliga smoothie :) Sedan ska jag även fota mitt matsalsrum ock lägga upp bilder på det så som det ser ut såhär långt, för inte ens min syster har ju sett hur det ser ut med det nya bordet ock stolarna :) Så det kommer i nästa inlägg idag :)
 
 
ååh, vad jag saknar denna stunden nedan! Glädje på höga höjder!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: miss line

miss you babygirl! <3

Svar: miss you too hootiiiiiee! <3
Maliin Johansson

2013-02-17 @ 04:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0