nothing lasts forever

 
 
 
Tjena, klockan närmar sig tolv ock jag ska snart försöka närma mig sängen... Imorn är det äntligen fredag ock frukost på hembageriet med mathilda. Har längtat hela veckan efter denna dag! Ock nu känns det som att det finns en hel del att prata om ifrån helgen ock frammåt, haha :D
 
Idag har klockan bara sprungit iväg, så det känns väldigt bra att jag hade så mycket för mig igår för det hade inte ens hunnit upp på agendan innan klockan blev kväll idag... Fick en fin överraskning när det knackade på dörren ock där stod Felicia :) så söööt!
 
Annars har jag lagat mat ikväll ock bara tagit det lugnt i soffan :) Dagens unga vuxnas typ av grejj "hej, jag uppdaterar att jag äter mat just nu typ, ock det smakar smaskens.." orkar inte, men gör det ändåå. Vad är grejjen liksom... ? #standard & godnatt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0