M&M

 
 
Godmorgon :) Tänker när som helst pallra mig upp ock fixa ordning lite frukost :)
 
Hade en väldigt fin dag igår. Den började med frukost på hembageriet med Mathilda ock vi satt där ock gjorde bort oss i vanlig ordning innan vi tog en liten promenad bort mot bröderna andersson, där jag bland annat kunde visa min lampa som jag vill ha i tv-rummet :) ååh, den är så fin! Sedan traskade vi hem till mig, chilade lite, lagade lite mat ock drog en film innan jag skulle börja jobba klockan 15-22 :)
 
Idag börjar jag 16, ock jag har ingenting planerat, så jag tänker städa av lite här hemma sedan måste jag gå igenom min shopping från i förrgår som även kommer upp här så småningom :) Men nu ska jag fixa ordning en fin frukost bestående av mannagrynsgröt, kiwi, mango, ock kaffe :)
 
Jag ock min extrem fina vän! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0