magic

 
 
 
Tjaaa! Energin sitter där den ska, ledig till helgen ock planerar en hel del, hoppas nu bara att Mathilda får vara ledig ^^ haha hur som helst, idag har jag ock mamma varit inne hos Therese hela dagen :) Umgåtts, snackat killar, shoppat ock käkat mat :) Precis en måndag som jag behövde :) haha sen hann jag inte mer än ut i bilen förräns jag skrek av glädje när jag fick ett sms av Mathilda att hon fått jobbet som hon var på arbetsintervju på. haha kändes som att jag vann på triss eller något i det stuket... Mamma bara "vad händer ? :O " haha lycka då det skriker om det så att säga! <3
 
När jag kommit hem, så sprang jag först ock hämtade ut lite paket ock sedan skruvade jag upp volymen på hög nivå, statusen är densamma nu tre timmar senare :) Kände att jag skulle avsluta denna lediga måndag med att göra så mycket nytta som möjligt - STÄDA! Så jag började med att slita upp det ena paketet som jag visste innehöll gardiner. Så nu har jag bytt i både tv-rum ock kök till nya fräscha, ska även ta sovrummet, men gör nog det imorn efter jobbet :) Ska fortsätta städa nu, sedan ska jag väl visa min senaste shopping från i torsdags ock det från idag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0