You & I

 
 
God morgon :)! Fick sova en timma längre idag, men det gjorde jag inte. Vaknade vid halv fem ändå, ock det känns ju bara ur skönt o vakna innan klockan ringer. Har lite ont i halsen idag, men det bryter nog inte ut förräns nästa vecka, julveckan. Har de senaste åren alltid varit sjukt på juldagen när man är ute ock roar sig, så vi får väl se om det blir så även detta året...
 
Har fått ett meddelande om att mitt vitrinskåp har kommit, så det ska nog jag o pappa åka in ock hämta på onsdag eftermiddag efter jobbet. Skänken hade tyvärr inte kommit, utan den beräknas komma in på lager först i mitten av januari. Men det gör inget :)
 
Nu ska jag pallra mig upp ur sängen ock fixa ordning mig. Börjar jobba kvart över nio idag ock jobbar till 17. Därefter ska jag till vårdcentralen ock kolla blodtrycket. Var där för en månad sedan ock då hade jag alldeles för högt blodtryck, vilket inte var bra, så idag när jag kommer dit, så hoppas jag att det har skönk till normalt. Vad händer annars ?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0