why are we losing time

 
 
Vilken helg jag haft. Ett värde av guld helt klart !
 
I fredags hade vi afterwork, ock det var sjukt trevligt! Började hemma hos Elinor där vi skulle förtära ett par drinkar, vilket slutade med att jag tömde min flaska rödvin. Sedan traskade vi bort till gästhamnen för buffé ock gott att dricka med kollegerna.
 
I lördags kom mina efterlängtade tjejer hit vid två-tiden. Ock sedan spenderade vi hela eftermiddagen ock kvällen tillsammans :) Vi köpte hämtmat, ock handlade allting till vårat julbak. Vi bakade knäck, rockyroad, kornflakeskakor, diva, fem-minuterskola ock mjuk pepparkaka. Under denna process så flödade julmusiken, ock vibrationerna, ja vi kan säga att #det spritter i benen på alla barn. Vi hoppade runt i köket ock roade oss. När allting var klart, så värmde vi på glögg, tog fram julmusten ock åt av allt gott :)
Hur trevligt liksom (y)
 
Söndag morgon var det bara att pallra sig upp ock gå o jobba några timmar :) Därefter så åkte vi ut till fägre ock gratulerade pappa. Så denna helgen har varit full med nöje.
 
Natten till idag sov jag ungefär 2 timmar, om man plussar ihop alla stunder då jag slumrade till. Drömde marddrömmar, så jag passade på att vila idag på dagen istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0