I wont wish away my life

 
 
Jobbar en period nu, ledig först på lördag, men det känns som att det behövs då jag därefter är ledig fem dagar i rad. Fyfan vad ska jag göra då :O Så himla tråkigt! Men den tiden kommer nog bara springa iväg. Imorgon jobbar jag mellan halv åtta ock halv två ock därefter ska jag åka på julbord med min pappa-familj :) Vi ska till Ida's brygga i karlsborg. Var där förra året ock det är inget att underskatta minsann! Extrem efterrätt vilket jag gillar bäst! Så borde igentligen välja ut en outfit, men hämtade ut ett paket igår som innehöll något att sätta tänderna i, så jag får helt enkelt hoppas på att de kläderna blir göööörbra :)
 
Ska försöka komma i säng i tid idag, vaknade alldeles för tidigt imorse, halv fyra för att vara exakt, ock kunde inte med att somna om, då jag kände att jag kanske skulle försova mig, så jag gick helt enkelt upp, fixade ordning mig ock satt sedan ock nickade till i soffan en timma oväl... Annars har jag jobbat mellan 8-16 sedan har jag ätit tacos ock nu sitter jag i pyskläder under en filt i soffan ock myser till så mycket bättre med levande ljus ock julmust. Varför inte njuta lite liksom :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0