Vissa beslut är så jävla braaaa bara

 
 
 
Sluta motarbeta mig liksom... Fyfan så fett jävla trött idag, helt sjukt!
 
Igår på jobbet var det kaos, först gick strömmen ock någon timma senare så la vårat kortsystem av i butiken i alla kassorna, vi blev låsta ock datorerna hängde sig. Köerna blev längre ock jag har nog aldrig känt mig så meningslös som dåå. Vi kunde ju inte göra ett piss. Vi tog det på tu man hand, undertiden som jag skrev stora plakat "endast kontant betalning idag, söndag pga åskan" Ock under den tiden så ramlade det in en hel del folk ock alla gav jag dem frågan, "har du kontanter, annars måste du fixa det, strömmen gick förut ock slog ut systemet ..." De hann knappt över trösken in till butiken.. Jag var så uttjatande just då. Tillslut kom plakatet upp vid ingången, ock gjorde det lite lättare för oss att slippa dra den storyn miljoner gånger på de timmarna som passerade. Ock så blev vi kändisar i töreboda (som om vi inte vore det innan .. ) De sista tio minuterna innan stängning så rubbas systemet igen ock våra förberedelser var helt åt skogen, fick öppna upp alla kassorna, (som jag räknat tio minuter innan) ock försöka ta oss igenom de sista kunderna. Vi som var så bra i tid trots allt så sattes vi på plats ock fick räkna om allting igen.. Det blev inte bättre när jag klantade mig ock hävde ner en rad med cigg på hela golvet, elinore knäböjde, ja hon kröp efter cigg mitt framför kameran.. Ock jag vågade knappt fortsätta, vill bara ut ifrån butiken. Tjugo minuter längre än vanligt tog det igår att larma på. Vid 22.40 klev jag in i min lägenhet ock det har nog aldrig varit så skönt att komma hem som igår.. Uppe i varv rullades 2 filmer runt ock jag som brukar somna såfort filmen går igång, tog mig igenom 2 stycken utan att ens blunda.. Det resulterade i att jag försov mig 3 timmar, mobilen var död när jag vaknade.. Men tack o lov att jag går upp så tidigt innan jag börjar. För att vakna 08.15 ock hinna till coop till 09.15.. Jag levererade helt enkelt (gick o la mig med smink, jaaaah)
 
 
 
lite lagom lack igår...
 
Nu är det jag ock paradise hotel, stör ej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0