varför gör du det med honom

 
 
Fredag babyy! Lördagen närmar sig....Ock mitt i allt så får jag erkänna att idag är jag bra lycklig, lycklig för att det kommer en morgondag som kommer briljera på alla kanter. Är så himla sjukt glad att Olstorp bokat in Norlie & Kkv, trodde det skulle dröjja något år innan jag fick se dem en tredje gång, men icke :D (y) Magiska ögonblick i livet. Jag tar vara på dem!
 
Har städat lite ikväll igen, men har lite småplock kvar som jag alldeles strax ska ta reda på.
Sitter med en drink till höger om mig, en bacardi-melon drink med lime som smakar ljuvligt. Idag är den sådär god som man bara kan göra i nyktert tillstånd. Blir oftast för mycket av det goda när man ska bartenda onykter .. ;) Hur som, ska försöka komma i säng i tid idag med, för imorn ska jag upp tidigt o färga håret, sedan hörde jag en fågel viska i mitt öra att vädergudarna tänker ge oss en 30-gradig värme imorn, så jag njuter av de orden, ock hoppas jag har lite tid över för solning innan det är dags att fixa sig för diamanterna :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0