SNART <3 !

 
 
Sovit så jävla dåligt inatt, jävla brandlarm som startade flera gånger, ock jag hinner inte mer än somna innan jag vaknar upp i chock....
 
 
 
Hur som, jag är nyduschad ock lite småfixad för en eftermiddag/kväll på coop :)
Just nu spelas Norlie & KKV's skiva för fulla muggar! så fett jävla bra! vad sa jag, soldat ? :D
NJUTER !
 
 
 
 
Idag fick jag hem en förpackning med 500 lösnaglar, så nu har så jag klarar mig ett litet tag :) Äntligen kan jag ha lite finare naglar igen, var typ ett år sedan sist som jag använde det, så nu jävlar ;)
 
Kulturkalaset närmar sig ock även hemkomsten av vår vackra LINE STIEN! <3 :D
 
 
 
 
 
Imorgon kommer aldrig bli som igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0