när vi är tillbaks på noll

 
 
 
 
Godmorgon, fattar inte varför jag vaknade kvart i fem idag när jag jobbat till kvart över tio igårkväll ock inte kom i säng förrän vid tolv-tiden, men skönt o komma upp. Är ledig hela dagen, ock jag har verkligen en pullspäckad dag planerad, så tack o lov för ledigheten! Dessutom är jag sjukt trött. Har inte sovit in dagarna från förra veckan ock helgen än då jag jobbat varjedag, så kanske får ta en vilopaus sedan på dagen, men inte nu.
 
Jag är så sjukt sugen på att skaffa en liten kanin. Vet dock inte så mycket om skötsel ock vård ock allt därimellan, men något att gossa med som inte river hela lägenheten. Så någon varelse som man bara kan släppa lös när man är hemma vore passande. Vill ju dock inte välkomna någon dålig lukt här hemma, så ska bege mig till en djuraffär någon gång ock kolla (lukta) läget.
 
 
Liksom kolla vad söt :)
 
 
Söta sociala kaninungar
Bild från blocket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0