men att jag aldrig lär mig

 
 
Fett jävla trött än! Men någon sovmorgon blir det inte imorgon heller. Då ska jag o mamma till skövde ock det ser jag fram emot :) Sedan blir det jobb på kvällen :) Nu har jag inte mycket mer på hjärtat, så det blir en film ock sedan sängen för min del. Höll på att somna framför idol ikväll precis så att sömn eftertraktas är något som är säkert.
 
 
Eftersom att det är svårt att avgöra hur pass tung en taklampa max får vara i mitt tv-rum är sjukt svårt ock jag vet inte ens om jag vågar satsa på att det ska hålla. (Jag är ovan med över- ock undervåning, så litar inte på att taket håller.) Så jag är lite inne på en sådan lampa som vi hade i fägre i tv-rummet. Så imorn när vi besöker staden så får vi se vad som finns att erbjuda :) Här har vi planen
 
 
 
Ellos Home Krom Golvlampa Medusa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0