JOY

 
 
 
 
Hej på er. Min helg kunde inte ha blivit bättre! Det var exakt vad jag behövde efter de senaste känslorna de senaste veckorna. Norlie & Kkv levererade så himla fett i lördags på olstorp, det gick rakt in i hjärtat på mig. Kärlek när den är som bäst! Det var jag ock min favoriter mot världen. Stod allra längst fram ock tog i KKV's hand, det var önskan! Men att stå längst fram tar även kål på kroppen. Hade staketet på mina revben ock alla som tryckte bakifrån gjorde att jag inte var smärtfri dagen efter. Mina knän var alldeles blåa ock jag hade känslan av att jag kanske hade brutit något revben. Går hög på alvedon dagarna långa ock bara inväntar en smärtfri period. Att jobba med denna smärta är inte det skönaste men jag härdar, ler ock låtsas att allt är bra. Det är bättre idag, men om jag ger mig själv en touch på revbenen så gör det verkligen ont. Men jag tycker det är värt det alla gånger (y)
Ett liv utan smärta finns inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0