I'm gonna rock your world

 
 
Hade planerat en lång sovmorgon idag då jag är ledig. Har i stort sett inte sovit ikapp Göteborgshelgen än då jag jobbat hela veckan ock helgen, men jag vaknade ändå av mitt alarm klockan kvart i fem imorse...
Igår var jag uppe tidigt som ni såg då jag redan hann käka frukost tidigt ock även lunch klockan elva, men efter den måltiden jag gjorde ock sedan en liter varm oboý därefter så blev jag så mätt att jag somnade i soffan ock försov mig till jobbet. Började klockan 15 men vaknade inte förräns 15:15, så det var något annorlunda, men det dröjde bara en kvart innan jag var där, men ändå, försova sig till jobbet när man börjar klockan tre... Jaaa, jag sa ju att jag var trött ock borde sova.... Skönt att jobbarhelgen är avklarad varjefall!
 
 
Men nu sitter jag ändå här, pigg ock überhungrig klockan halv sex på morgonen... Visst att det alltid är skönt att vara uppe i tid så inte hela dagen försvinner, men min kropp säger somna om även om min hjärna tycker att det känns ovärt, då jag kanske kommer kunna sova några timmar till ock då är ju ändå min dag halvt borta (y) vilket problem jag har .... !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0