1 - 2 - 3 - SÅLD !

 
 
Ikväll fick jag min bil såld! Så himla skönt, ock det känns ännu bättre att veta att jag slipper köra den till skroten. Ock nu vet jag att min underbara glidare lever vidare :) Vi har upplevt mycket tillsammans, han har orsakat mig indraget körkort på mors dag, punktering på julafton, tvingat mig att köra i 20km/h hem från mariestad med varningsblinkers ock gnisslat för allmäntheten.. Jag borde igentligen bokstavlig talat bara suttit ock skämts i den, om man tänker efter, men det har jag faktiskt inte gjort.. Men den har kostat mig skjortan. Men fan vad grym den har varit! Kändes tråkigt att behöva sälja den men jag har inte lust att svetsa den för 20.000... That's it! Nu är den inte min mer, tack! #att #ta #farväl #av #sin #bil
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0