28 APRIL

 
 
Hade en superlördag igår :) Från att luta åt en ensamkväll hemma i soffan, till att på bara på timman få hit therese, fixa ordning sig ock häva i sig en vinflaska ock därefter köra på en spontanutgång :) Från klockan halv åtta till tio så hann therese komma hit, vi fixade oss, målade naglarna, dunkade musik, bokade tåg, drog en sväng förbi Mathilda ock Fredrik ock det gänget, ock sedan traskade vi raka vägen till tåget som tog oss till Skövde! Vi började på röda rummet för finlir. En tequila med syster ock en fichermans-shot med bror, lite prat ock dans, ock därefter mot bogrens för ännu mera dans! Hade så jävla kul! Klubben stänger, en tur till eurobaguett ock sedan till bussen som tog oss hem!
 
 
Tänk att en person som man inte ens känner kan kommentera mitt utséende om hur jag ser ut när jag jobbar... Att sådär som du ser ut ska man inte se ut om man jobbar i en livsmedelsbutik...Jag säger att vi alla har väl olika hoppys, ock kommentaren där, att sminka sig är väl fan ingen jävla hoppy... Ock att därefter slänga ur sig att ditt jobb det kommer ju fan gå i konkurs, ock när jag motar med att säga att vi söker mer personal så finns det inga täcken på någon konkurs här inte! Ock aset säger: du, jag vet väl mer än vad du vet..... Asså jävla svin! En fin bror ock några fina tjejer som stöttar en, tack! (en av de tjejerna hade även fått en kommentar av denna personen enligt: hade du varit kille så hade jag vridit huvudet av dig) Alltså WHAT ? jävla sjuka värld! Som tur var tog vakten över när han såg hur fan han betedde sig! Utöver det, sjukt lyckad kväll med en fin syster! :D
 
 
Nu har jag precis städat ock tvättat bilen, så nu ska den snart ut på blocket ock skaffa sig en ny familj !
Min fina bil :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0