27 APRIL

 
 
Förtärde en massa alkohol igårkväll, men ändå vaknade jag klockan 05:55 imorse. Då såg det även ut att bli en solig dag om man tittade på den knallblåa himlen. Men nu när jag precis fick för mig att springa bort med panten.. Jackan ock skorna var på, men när jag öppnade dörren så öste det ner massa regn. Så jag förblir inne lite till då! Fan jag är redan helt uttråkad eftersom jag varit vaken så länge... Så jag funderar nästa på att ta ett glas vin..! Är det normalt ? Man är ju inte alkoholist för det, man tar bara ut helgen några timmar tidigare än vanligt :) Tror jag kör på det! Ska även snart laga mat med, fläskfilé med hasselbackspotatis (?) får det bli idag! Den rätten är ju så galet god, så jag bokstavligt längtar efter att få förbereda den... Ställer mig frågan om jag blivit knäpp, men det har jag faktiskt inte blivit! Har ingenting mer på schemat idag. En film kanske vore nåt, medans regnet smattrar på på rutorna, så hoppas jag att kvällen överraskar ! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0