24 APRIL

 
 
 
Ikväll ska jag jobba med mamma, vi börjar båda klockan 17, så det blir nice :)
Håller dock på o bli sjukt tror jag! Kände det igår på jobbet, då halsen inte var som den skulle, ock inatt har jag käkat massa Alvedon ock ibuprofen eller vad det heter, så jag hoppas verkligen att jag hinner dämpa det innan det bryter ut, för det är inte så att jag blir sjukt ofta, men när jag väl blir det, så blir jag det rejält, blöder i halsen ock mår verkligen skit, så jag orkar inte detta nu ! Ska försöka få i mig massa frukt idag innan jag börjar jobba, så får vi se om det bryter ut eller inte :) Men det är nog aneldningen till varför jag sovit dagarna långa..
Nu ska jag käka lite, sedan dra mig för en kväll på coop :)
 
Min fina taklampa :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0