18 APRIL

 
 
Tjaaaa ! känner mig lite bitter men ändå inte.. Skulle skruva upp en hylla under en spegel, men skruvdragarens skruvare är aningen mindre än skruven, så just nu står det stilla, då skruven blivit rund eftersom skruvdragaren bara snurrar runt i skruven ock förstör.. Fan så jobbigt, får försöka få ut den med en tång... Erkänner att det är andra gången jag får görat också... tugga tugga
 
 
 
 
Igår hade jag en heldag i Örebro med therese :) IKEA, Marieberg, Chilli ock Jysk hann vi med. Ock jag fick med mig 4 stolar till, en svart byrå, ljus, hyllplan, ljusstakar, skruvar, vinkeljärn, krokar, en prydnadsdansös, ett rosa fat, en vaxduk som täcker hela bordet på 260 cm vilket var behövligt till helgen eftersom det ska festas! Sedan blev det lite köksgrejjer, ock lite annat smått o gott, kommer inte ihåg allt :) Det blev varjefall en riktigt lyckad dag med allt på inköpslistan införskaffat! Men på något sätt när man väl njuter, så ska alltid något gå snett för min del. På vägen hem från Örebro så får vi punktering ock blir stående i en ock en halv timma, innan någon sedan kunde hjälpa oss! Fan, ni som kör metalldelar på släpkärror eller andra flak, spänn fast skiten ordentligt! För detta är fan inte roligt, vill inte att det ska bli en standard att såfort jag kör, så händer det mig! Det hände mig på julafton gången innan! Alltid rätt dagar!
Hur som helst, vi kom hem oskadda tillslut ! Suger jävligt hårt bara att metallen förstörde fäljen också på insidan, jag bara älskar dessa utgifter....Ny fälg ock nytt däck då till mammas bil, blir fan inte billigt då det är en ny bil hon har... ahhh
 
 
 
 
 
Sedan väl hemma, så blev det en tur till bolaget ock sedan en tur till bröderna andersson för att hämta min taklampa :) Så nu pryder den mitt matsalsrum något fruktansvärt vackert! Sitter dock en skapligt ful regel i taket, men eftersom lampan är ganska tung, så måste det bli så, men sak samma.. Sedan färgade jag ock Therese håret på varandra, för att bli av med lite utväxt ock när therese därefter rullade hemmåt vid tio, så trevade J hit ock vårt skräckfilmstema fortsatte - Insidious blev det igår, ock ah skräck kommer alltid vara skräck! Sedan tuppade vi av helt utslagna i min soffa igen :) Så sköööönt!
 
Så idag har jag ett jävligt pressat schema, ska bygga stolar, byrå, sätta upp krokar, hyllor ock prydnadsakerna från igår, sedan måste jag städa, hämta specialgjorda plåtar som jag därefter ska få upp på sidorna av murstocken, så ärligt talat så har jag inte tid att sitta här mer nu ...
 
 
Här kommer resultatet på lampan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0