15 APRIL

 
 
Superdag :) Jag ock Therese har varit på bröderna andersson ock beställt taklampan nu, så den kommer imorn eller på onsdag :) Så då hoppas jag bara att någon kan hjälpa mig att hänga upp den i taket också :) Måste byta ut lamphållaren som sitter, för den kommer aldrig orka denna fina lampan, ock man vill ju inte att den ska gå i tusen .. Fick även veta att jag måste få in någon typ av balk eller liknande eftersom att det var tomt över panelen... FML lite där dååå! Taklampan förblir 99% i låda...
 
Jag ock Therese satte även i de extra skenorna i bordet, så det får plats fem på varje sida, men trångt, det blir det garanterat i matsalen, men vem bryr sig, man vill ju att alla ska få plats i samma rum... Sociala.se. Här ska vi vara tajta ock nära hela kvällen, som förövrigt kommer bli galet braaa vad jag tror!
 
Nu har jag med mammas hjälp precis hängt upp en spegel i hallen, en spegel i matsalen, ett vinställ, två väggljusstakar ock en liten tygtavla.. Nu släppte lite tyngd från mina axlar! Allt blev superbraaaa :)
 
Nu ska jag käka lite, ock sedan pyser jag iväg ock jobbar ikväll :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0