14 APRIL

 
 
 
Tjena alla :) Sitter med en smoothie i andra näven ock inväntar maten i ugnen. Jobb står på schemat ikväll, sedan kommer min fina syster hit. Det ska bli himla trevligt! Känns som att jag har en lång vecka framför mig, så behöver dessutom någon att bolla idéer med :) Mitt matsalsrum är inte som det borde ;)
 
Hur som helst, imorn rullar lönen in på kontot, så då ska jag till bröderna andersson ock kolla taklampan.. Kom att tänka på att det kanske är en beställningsvara, så frågan är om jag får någon taklampa innan lördag.. Hoppas innerligt att den finns på lager, men jag ock mr. tur tillsammans har aldrig varit en bra kombo.....
 
Hinner varjefall åka till IKEA ock köpa 4 stolar till tack vare min snälla syster som kör mig ock även gör mig sällskap! Min bil är ju fortfarande obesiktigad, då den ska säljas :( min grymma mitsuuu :( Men känns bra att jag är omringad av så fruktansvärt fina människor som alltid joinar mig, varesig jag vill till Skövde ock tatuera mig eller till Örebro för att köpa stolar (y) Med en bra vän kan man ta sig genom eld ock vatten, that's what I love! Så på onsdag blir det en tur till vackra Örebro, så kan man ju även hoppas på att Chilli finns där uppe också, men det borde det ju, eller hur :)
 
Nu ska jag fixa ordning mig ock sedan äta mat sedan börjar jag klockan 15 :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0