12 APRIL

 
 
Hey på er, jag mår så bra, har från igår tryckt i mig två stycken sia-glasspaket 0,5 liter styck ock två stycken B&J... Fan vad jag ångrar mig, men fan vad gott det var! Denna veckan har varit riktigt dålig i matväg, har förtärt alldeles för mycket gott, vilket inte känns så bra, när jag får höra att alla mina kompisar är ute ock springer, promenerar, kör yoga ock allt vad det än är, rediga är dem, inte jag !
 
Nu ska jag käka mat ock sedan sticker jag iväg till jobbet, trodde pär ock jag hade samma tider, så var helt inställd på att börja tre, men han började kvart över två istället, så då raderar vi ock gör om :) Att jag jobbar ikapp det jag ska vara ledig nästa helg känns så braaa, för efter denna helgen så är jag ledig två helger i rad, hur braaaa liksom :) Ha en fin helg allesammans :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0