10 APRIL

 
 
Lyckad dag! Jag ock mamma har satt en fondvägg i utehallen i detta huset, sjukt snyggt blev det. Sen eftersom jag hjälpte henne, så kan vi kalla det payback... Så vi drog igång med min garderob som jag ska ha i min hall, ock klar blev det med de delar som jag hade. Ska bara fixa några mer krokar/hängare, som bland annat kan vara till gäster som inte hänger på galge :) Helt sjukt, trodde inte den skulle bli klar till nästa helg, men det blir den :)
 
Nu har jag precis ätit mat, kanske alldeles för mycket, men det måste bli så om jag ska orka jobba mellan 17-22.15 utan att käka något på de fem timmarna.
 
Nu är det jag, soffan ock en påse djungelvrål som hänger. Det här med att älska godis, det är inte så älskvärt... Btw, 10 dagar kvar har jag att leva som 21-åring.. Helt sjukt vad åren springer iväg, gör mig redo för 22. love Life!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0