1 APRIL

 
 
Tjennnnna! Ock glad påsk alla sådär i efterskott. I fredags så var det kalas för Belinda. Trevligt sällskap ock god mat, vad mycket mer behöver man !? Sedan vid nio så rörde vi oss hemmåt ock jag intog soffläge ganska på direkten, ock jag somnade även där, men vaknade så smånigom.
I lördags på påskafton så precis som att man firar in det nya året på nyår med fest, på samma sätt firade vi påsken ock att sommartiden äntligen dragit igång, ljusare kvällar :) Så fest stod på schemat, ock fest blev det :) Ock nu kan man nog kalla det för vår :)
Igår var det enbart slötid hemma hos therese. Pizza ock film dagen lång..!
Ock nu har jag hunnit ikapp till denna dag, annandag påsk ock det väntar jobb klockan tre, så ni får ha en fin måndag aka söndag!
 
 
Första april ock nee jag tänker inte dra några skämt, har med mina 21 år på nacken livserfarenhet om att jag oftast misslyckas! Så undviker den sitsen mer än gärna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0