plus minus noll

 
 
Godmorgon mina vänner :) Hoppas ni sovit gott! Det har jag gjort, första gången denna veckan som jag inte drömt mardrömmar hela natten. Så himla skönt ock sova ordentligt!
 
Började min morgon med en liten promenad, men kan ju inte säga att jag är redig när jag jämnar ut det med choklad veckan lång. Jag är kass ...! Men igår kunde jag inte låta bli eftersom vi fått en ny marabou-smak på jobbet, crunchy corn heter den ock den är guld i smaken. Sedan hade fredrik besök av ida ock hanna som självklart hade bakat en alldeles för god kaka, som stod på köksbordet när jag kom hem från jobbet igår, så tog en liten bit av den också. Den slog nog ut alla sorters kladdkakor!!
 
Hursomhelst, nu har jag precis duschat ock tänkte dra igång ock städa i min hylla ock försöka få in alla mina nya produkter som jag köpte häromdagen :) Men först blir det frukost :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0