När man släpper tårar för någon man saknar...

 
 
 
Jaa, då är det bara bita ihop ock påminna sig om att man har så många fler som man kan umgås med..Tack o lov för fina vänner!
Ska in till skövde idag igen... Måste köpa nytt bilbatterie... suck! Sedan ska jag kolla på väggfärg.. Kan ju meddela alla att jag nu bestämt mig ock jag kommer att flytta, det är på tiden att börja sitt liv som ensamstående, om man sedan ska utvecklas till tvåsamstående :) Men först måste det samlas ihop lite pengar ... panta mera!
 
 
Varför lägga upp 6 likadana bilder...? Jo så ni inte glömmer bort mig såklart...
Extra glad att jag har ledig helg :) Så ska köpa massa öl till ikväll ock ha fredagsmys på min nivå.
Imorn ska jag på möbelmässa ock sedan blir det hemmafest med varjefall Marie ock Martina, så hoppas vi att Jorunn också kan komma :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0